torsdag 30. oktober 2008

Snø..


Selvsagt måtte den komme denne sesongen også...Vi har hatt det kaldt en stund, og i natt var det -8,5. Da er det egentlig greit at snøen kom også, litt isolasjon for bakken, vannledninger m.m.


Jeg strikker for tiden på litt ymse; sokker som jeg har flere bestillinger på, en genser i str. 2 år. Der er jeg ferdig med en arm, går jo kjapt på den str. da..

Men må si jeg savner litt andre ting nå. Blir fort lei det samme om igjen, og om igjen...


Jaja, snart blir det andre ting, og det går fort mot julestri :)

Er forresten halvveis i min karantene-tid etter operasjonen. Det blir en prøvelse å gjøre andre ting igjen. Har puslet litt i huset, men det var ikke mye som skulle til før jeg merket det. Så det er nok en mening med å ta det helt med ro :) Så nå skal jeg gjøre mer av det..


På min rusletur, så jeg noen kråker i toppen av et tre. De visste nok ikke riktig hvor de skulle plassere seg..hehe..

3 kommentarer:

Hage og Foto entusiast sa...

Ja, den første snøen er alltid litt sjarmerende. Og deilig er det hvis den varer.
Fortsatt god bedring. Kreftene kommer nok etter hvert. :)
God helg!!

Anonym sa...

Her er det goså kaldt, men ikkje så kaldt og snø har vi ikkje. Var snø i lufta på mandag, men ingen ting la seg. Siden har solen skint, når den har kommet seg over fjellet.
Masse spennde på gang, skjønner eg. Sokker er gøy, men alt kan bli kjedelig om det blir for mye av det samme.
Vi som ikkje er i arbeidslivet lengre, får hygge oss med det vi kan , altså strikke. Ha ei flott helg.

marianne sa...

Tusen takk for hilsninger:) Jeg kommer meg for hver tid, og koser meg med håndarbeid :)