fredag 19. desember 2008

Helg igjen..


Ja, siste adventshelg for i år:) Håper dere er i rute til jul, og ikke har stresset for mye...Hos meg er det greit, ingen store forberedelser, har tatt litt om senn. Jula kommer og jula går...

Lite blogging de siste dagene, men jeg kan ikke vise alt enda, har avtale med nissen..hehe

Mine julegaver er i innspurten, bare trådfesting igjen. Men det tar jo tid, og nå angrer jeg litt på at jeg ikke har gjort det under veis..........
Ønsker alle blogg-tittere ei god helg, kos dere nå da, de siste dagene...



Se hvor heldig jeg er....alt dette har jeg fått:) For at jeg strikket for min svigerinne, snill dame altså:)))

Pannebånd, strikket i Viking. Litt usikker på om jeg skal ha rullekant, eller sy den inn :) Tenker.... kom gjerne med tips :) Skal strikke pulsvanter også.

Ingen kommentarer: