mandag 5. januar 2009

Hverdag igjen..


Så er høytiden over, og godt er egentlig det:) Blir fint å komme på rett kjøl med dager og andre ting. Hos oss er det ikke system på noe, når vi er hjemme og har fri:))

Jeg strikker og hekler for tiden til ei messe jeg skal på, den 17.og 18.januar, det er snart det....hm, da tror jeg at jeg må jobbe fortere...
Vel, uansett kommer det bilder hit etter hvert:)

Må innstallere kameraet mitt på min nye pc. Er forøvrig fornøyd med den,liten og enkel som den er!

Vårt nye familiemedlem,som jeg skrev om i forrige innlegg, ble født natt til den 4.rett ved midnatt.
Gleder meg til å ta henne nærmere i øyesyn:) Og så blir det selvsagt noe å strikke til henne også:) Legger inn bilde av henne, når jeg får lov av mamma`n.Slik må man jo spørre om...

Ønsker dere en fortsatt fin mandag, og ei super uke:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

halloen. Vi har fått ut jula i dag. Vi holder på med å få leiligheten i stand att. Etter mitt opphold i "bobla" har liksom ikkje alt vert slik det skulle, men nå nermer det segslik eg vil ha det.
Man må helt klart spørre om lov til å legge ut bilder. Ikkje alle som vil at andre enn ein sjølv skal legge ut bilder.
Håper du får strikka mye til messen din.
Ha en super etter middag

marianne sa...

Heisann Greta:) Her er også jula snart ute, og dagene som før. Så fint at det retter seg hos deg, blir godt det:) Ha en fortsatt fin uke:)