mandag 20. april 2009

Mange jern i ilden..


Mandagen startet med et møte i korpsets regi. Vi er medarrangører i årets sykkelløp,MTB. Det skjer her, fra 24.-25.juni. Dette krever en del planlegging, og møtevirksomhet. Vi deltok i fjor også, så nå er det ikke ukjent hva vi går til.

Så var det trening igjen, og etterpå hvile:) Kjenner at jeg ikke har så mye å gå på, men kan jo bare ta det med ro resten av dagen. Merkelig at jeg ikke blir sprekere av treningen da...hm..

Jeg har planer om å hekle ferdig den mini-løperen jeg startet på i går. Så er 2 stk. klare, da er det bare 18 igjen...
Ønsker folket en fortsatt fin mandag, håper dere har sol...ingen sol her, og det er gråkaldt...

2 kommentarer:

Janes hobbykrok sa...

Ha en fin mandag da! Syns du er flink som rekker så mye je....

marianne sa...

Takk for det:) Jeg bruker en del tid på håndarbeid ja, men så er jeg ikke yrkesaktiv, og da får man jo mer tid også:)
Ha ei fortsatt fin uke:)