tirsdag 21. april 2009

Natt...


Så er mandag gått over i tirsdag, og jeg skulle selvsagt ha lagt meg..Stuptrøtt ja,men så fikk jeg lyst til å skrive litt igjen, den skrivekløen dukker opp rett som det er:)

I dag har jeg ikke gjort så mye på håndarbeidsfronten,men den lille løperen er da ferdig:)
Har sett på tv og sløvet i go`stolen i kveld, så "flittig lise" er lat...

Tusen takk for alle kommentarer, det er så koslig, og veldig inspirerende!! Må bare si at jeg ikke er så flink til å kommentere hos dere, men jeg titter innom:) Så dere vet det...hehe

Masse flott å se i de forskjellige blogger, fra bilder og fortellinger,gode råd og tips, til oppskrifter. Tenk da på hva som finnes rundt omkring ellers i landet? WOW.....

Akk ja, da er det på tide å finne loppekassa....zzzz.....

Ingen kommentarer: