onsdag 8. april 2009

Påskevær...


Vi har hatt noen dager med strålende sol, men i dag....regn...det pøser ned! Jaja, man må se det positive i det,snøen forsvinner. Hos meg er det mye bart også, så det har gått fort. Kan for såvidt rake en god del...

Ja, påskegavene ble godt mottatt:) De har jo hintet og blunket lenge, så jeg visste det ble suksess:) De to minste er ikke hjemme før senere i uka,men da har de ekstra gave i påske-egget:)

Nå er det sokker på pinnene, er bestandig noen som trenger det. Og så skal jeg finne heklenåla nå, lenge siden den er brukt. Hva jeg skal lage? Tja, si det...vet ikke riktig...

Takker for alle fine kommentarer og hilsninger her, og selvsagt alle besøk:) Det er sååå koslig, og jeg blir litt ekstra kry over mitt håndarbeide:))

Håper dere har en fin påske-uke, uansett hvor dere er, og hva slags vær...man får gjøre det beste ut av det:)

Ingen kommentarer: