søndag 5. april 2009

Skrivekløe...Palmesøndag...Ingen arbeidslyst...


Her sitter jeg, og er rett lat i dag! Skulle egentlig legge opp til det siste av mine påskegaver, slik at de kan leveres snart. Men neida, jeg venter på energi...

Samtidig har jeg skrivekløe, eller hva det er...føler jeg kan skrive og rable ned en masse bokstaver:) Vel, jeg har bestandig likt å skrive, så det har ikke dukket opp i dag:)

Solen skinner, så jeg kunne jo satt meg ut da. Men da ser jeg ikke å strikke....forresten, jeg strikker jo ikke heller ...usj, dette ble for dumt...

Nehei...da skal jeg bare finne garn og pinner, og så strikker jeg da:))

Ha en flott palmesøndag!

3 kommentarer:

Monicas sa...

ja. strikk litt du...ha gått her å trødd, å ikke helt visst hva en ska gjøre..sola e iitt a og litt på..litt rot her og der, så æ e egenltig ikke arbeideslaus, men kjent at æ ikke gadd...det e lov..go søndag

Janes hobbykrok sa...

Men det er jo godt å bare nyte søndagen å.... med eller uten pinner, kos deg. Har hatt en knall- fin søndag, mye sol og har akkurat sett "Australia" på DVD. Oi oi, den kan anbefales!

marianne sa...

Hehe, joda,jeg strikket,bare jeg kom i gang. Vi hadde samme vær her, sola kom og gikk.
Jeg bare surret hele dagen, men hadde det fint da:)