fredag 22. mai 2009

Helg igjen...


Så er det freddan igjen...det er jo søndag og mandag annahver dag nesten..hihi...skal godt gjøres at det ikke bli surr i både dag og dato her:)

Denne helga er konfirmasjons-helg her jeg bor. Og vår nabo-gutt skal konfirmeres. Kommer bilde og hilsning senere...

Været,ja det må man jo nevne:) Det går opp og ned,som sur mjølk i en kattunge.....haha...fra knallfin sol til skikkelig skybrudd. Skulle nesten tro rørlegger`n har gått på fylla...hihi...

På håndarbeidsfronten,ja der er det nesten langfri å regne!! Jeg gjør jo litt,men det er mye annet som skjer også.
Bl.a. skriver jeg sanger nå,og sang nr.2 i gang,enda mangler det 2 til. Pluss ei tale til neste helg:)
Det er jo fort gjort å skrive det,når jeg først setter i gang,så jeg skal se i løpet av helga,om det blir litt mer gjort.

Enn så lenge,ønskes dere ei flott helg:)

Ingen kommentarer: