mandag 11. mai 2009

Kald mandag..


Det er nesten som høsten nå... Når man er inne, ser det jo sååå fint ut,men du verden for en overraskelse når man kommer ut... Det blåser,regner og hagler om hverandre, før så solen tetter frem igjen:) Kom mai,du skjønne milde...hahaha...

Var på trening igjen i dag. Kroppen sa neeiii,men hodet sa ja, så jeg dro i vei. Ble ikke den helt store økten,men bedre enn ingenting.

Den siste duken jeg heklet,med roser på, er det flere som har blitt misunnelig på...vel, den er da ikke såå spesiell,men koslig med skryt da:) Det som blir spesielt, er at det ikke finnes flere like, tror jeg da..? Men om jeg skulle hekle en til, tror jeg neppe jeg husker alt, så den blir lik.

I dag har lille Tarja kommet hit igjen. Blir til torsdag eller fredag, så da har jeg turkamerat. Trenger ikke spørre en gang, det er nok å gå til skoene i gangen, da er hun klar:) Hun har akkurat fyllt 3 år, hvis noen lurer på det..

Ha en fin mandag!

2 kommentarer:

Janes hobbykrok sa...

Så søt turvenn du har. Du er jo så aktiv til å produsere - riktig imponert er jeg. Forstår ikke hvordan du rekker alt. FLINK er du, flott duk også! Selv er jeg ikke så aktiv for tiden. Er litt for fint ute.... Skal snart gå en tur jeg og, men må på foreldremøte først.

marianne sa...

Jada, hun er så fin så...men masete innimellom:)
Takk for koslig hilsen, ønsker deg ei fortsatt fin uke:)