torsdag 7. mai 2009

Torsdag..


Ja, i dag våknet vi til rene høst-været...så kald vind, og det var slett ingen liten bris...ufff.. Og etter hvert ble det regn også, så nå er det skikkelig uggent.

Ingen trening i dag på meg, hele v.side er stiv, og alle bevegelser går sakte. Så jeg orket rett og slett ikke tenke på å sitte på en sykkel eller gå opp og ned på ei kasse....Og været har mye skyld her..

Har snakket med Nav i dag, kanskje skjer det noe snart. Saken min er under behandling, kanskje blir den ferdig i morra:) Men jeg tørr ikke tenke positivt svar, det får jeg evt. ta som en bonus. Da blir ikke skuffelsen så stor. Men spennende,ja...

I kveld har vi generalprøve på konserten. Det gikk bra i går, men alle medlemmer deltar ikke før i dag. Det finnes jo pendlere, og en er gjestespiller..(takk tuba-Tom).

En fin torsdag til dere alle,som titter inn:)




2 kommentarer:

Jorun sa...

Håper du hører fra Nav snart, og at været bedrer seg. Ha en god kveld/natt!

marianne sa...

Ja, er så spent på svaret fra Nav...hadde blitt glad for et positivt svar:)