onsdag 17. juni 2009

Forkjølelse...


Jammen våknet jeg i dag,helt tett,stod opp kl.5 og trippet ut...måtte ha luft. Kjente at jeg var litt grumset i går kveld,men tenkte ikke det ble så ille.

Nå har jeg hverken smak eller lukt,og innimellom tette bihuler,ser jeg helt forferdelig ut.. Frokosten i dag,bestod av c-vitaminer, "vonde dråper",paracet og farris!! Her skal bassiluskene ut..

Men i dag er solen her!!!! Må si det er en herlig dag,alikevel. Håper det varer denne gang:)

Ønsker dere en flott sommerdag!

4 kommentarer:

Bodil sa...

Ikkje noko kjekt med sommarforkjølelse! Håper du snart er over det. God bedring!

Zimena sa...

God bedring Marianne og god sommer :)

Sivangj sa...

Du må ha riktig god bedring Marianne så du virkelig får nyte godværet dere har !!!

marianne sa...

Tusen takk alle sammen:) Er ikke stort bedre i form,det tar nok noen dager denne forkjølelsen...uten smak og lukt er jeg også..men ingen feber:)