torsdag 18. juni 2009

Hallo fra det regntunge Hedmark!


Ja,så varte sommeren bare 1 dag...og vi har regn nå. Merkelig at det ikke skal bli sommer snart da!! Folk starter med ferie,og så må man pakke vinterklær...hm..

Formen min er egentlig ikke så god i dag heller,jeg nyser og skriker her..hehe. Men ingen feber i dag,så jeg er da ikke værre. Men slitsomt å være så tett ja,spesielt på natta. Tusen takk for "god- bedring- hilsninger". Koslig det:)

Jeg har så vidt starta på en barnegenser,som jeg tror blir en julegave. Jeg vet at det er noen som ønsker seg det.. Strikker str.3/4 år,så får vi se hva det blir. Har ingen oppskrift,men tenker fletter på forstykket,og raglanfelling...

Ønsker dere en flott torsdag videre!

2 kommentarer:

Jorun sa...

Så trist at det er så dårlig vær da!
Ikke rart du er forkjøla, jeg har hørt at det er såpass lav temperatur at dere må fyre??
Mine foreldre var nettopp her en uke, og hadde 40 graders varme. Da de kom til Gardermoen holdt de på å fryse i hjel med bare 10 grader!! Litt av en forskjell da...

marianne sa...

Ja,vi har hatt det mye kaldt og ruskete,men endelig kom sommeren hit også:) Så deilig...Ha en fin sommer videre:)