torsdag 11. juni 2009

Heisann:)


I dag kom endelig garn-pakken fra garnstudio. Jammen tok det tid... Hadde en plan for det garnet,ei bursdagsgave. Men hun har jo bursdag i morra...så jeg fant på noe annet:)
Og garnet? Ja,det har jeg nok bruk for...hehe.
Denne dagen har jeg vært rett husmor,og nå er gjærbaksten til heving. Litt støv er fjernet,gulvet moppet over,og da orket jeg ikke mer.

I kveld er det korpsøvelse,og i morra drar vi på musikkstevne:) Det blir morro,men slitsomt.
Tittet akkurat på været for helga,ikke mye oppløftende det altså...uff....når skal det bli sommer og sol i virkeligheten da?? Kalenderen viser jo snart midt i juni!!!

Håndarbeide har jeg også gjort i dag,jammen har jeg fått gjort en del. Har et par sokker på pinnen,fikk blå-flammet Senja i hemmelig venn-pakke i vinter,som jeg bruker.

Takker for skryt og hilsninger,like koslig hver gang det:))
Jakka og buksa ble godt mottatt,foreløpig kun på bilder,men i morra kommer Nathalie,og da blir hun nok prøvedukke...

Ha en fortsatt fin torsdag:)

3 kommentarer:

Jorun sa...

Du får ta en tur hit da....
Her er sol og veldig varmt!

Janes hobbykrok sa...

Her er det kaldt fyrer i ovnen og strikker selvfølgelig. Ser du handler på garnstudio, fungerer det fint eller?

marianne sa...

Har handlet på Garnstudio kun denne gangen,fungerte fint,men jeg synes det tok litt lang tid....hvis jeg ikke husker helt feil,var det nærmere 3 uker.