tirsdag 2. juni 2009

Hverdag igjen...


Så var pinse-helga over,og jeg vil nesten si at det er godt....Det har vært ei koslig,men slitsom helg:) Sol og et kjempevær,så alle har kost seg her.Jeg kjenner godt at jeg ikke orker alt jeg sa JA til....men nå er det for sent..

I går stod jeg å tittet på en vaskeanvisning på ei jakke,og vips...så smalt det i ryggen...Jeg grep tak i servanten på badet,og senket meg til gulvet.

Der lå jeg da ei stund,før jeg krabbet til stua...usj...dette er slitsomt!! Og det værste er,det er ingen forvarsel på dette,bare ei skikkelig iling over korsryggen,og så et smell....
Men etter et par timers hvile,noen piller og en korsett,var jeg bedre. Men hvor lenge var Adam i paradis?? Utpå kvelden skjedde det samme igjen,men mindre styrke denne gangen.

Jaja,det ble tidlig kveld,og det er det eneste som hjelper nå.

I dag er jeg ikke så værst,skal prøve å kjøre til frisøren,den timen har jeg ventet leeenge på,så jeg bare MÅ dra:)

Dette ble jo ikke akkurat noen lystig blogging,men slik er er det da hos meg akkurat nå:)

Legger ved et bilde av Nathalie igjen,hun gjør mange glad:) Dåpskjolen heklet min mor,til sitt første jente-barnebarn,som nå er 25 år..

Ha en fin tirsdag!

2 kommentarer:

Sivangj sa...

Trasig å høre at ryggen har slått seg vrang.. Du må ha ei riktig god bedring nå !!!!!!

marianne sa...

Tusen takk! Ja,den ryggen er nok bare noe jeg må vende meg til å leve med. Har slitt noen år,og det kommer og går. Men,i gode perioder,har jeg det ok.