fredag 24. juli 2009

Helg!


Så er det helg igjen,og den skal brukes kun til avslapping! Nå har det vært så mye en stund,at jeg føler jeg trenger bare ro og fred.
Den siste uka har også vært litt mer effektiv enn ellers,uten at det har vært spesielle ting.

Så fra i kveld,skal jeg sitte i godstolen,strikke,se tv,trykke på pc,og bare nyte stillheten. Jeg er helt alene et par dager også,og det blir godt:)

Nå er det sokker på pinnen,med fletter på hælen. Fant ei oppskrift på Garnstudio. Jeg liker ikke alt jeg finner der,og denne var intet unntak. Jeg strikker min egen sokke-oppskrift,men tok med flettene da.. Håper å bli ferdig i helga,så skal dere få se:)

Og så skal jeg starte opp med noe av bestillingene som tikker inn. Det er både lue,genser,bukser og sokker. Men jeg skal ikke ha alt dette ferdig på null komma niks...

Ønsker dere ei flott helg!

2 kommentarer:

Jorun sa...

Hei.
Det ligger en award til deg i bloggen min!

marianne sa...

Tusen takk:)