mandag 20. juli 2009

Regn,regn,regn...



Jammen ble det skikkelig dårlig vær. Akkurat da musikken stoppet på siste fest i mart`n,så vi var heldige slik sett. Men så stopper det jo ikke da....disse bygene de spår,er jo sååå lange...
Ok, jeg med andre,må jo bare ta det som det kommer. Men man har jo lov å ønske seg fint vær når det er sommer??

På håndarbeidsfronten skjer det da noe,bilder kommer senere i uka. Det er bl.a. ei bursdagsgave,så jeg er litt hemmelig enda:)

Og mer bestillinger har jeg fått,så nå skal jeg shoppe mer garn,og starte opp. Det blir nok ullbukser først,og evt. andre ting innimellom. Må jo ha flere ting på gang..

I dag har jeg trent litt mer,det har vært sløvt i det siste. Det er ferie hos fysio,så jeg styrer selv nå. Men altså,i dag er jeg på gang,og syklet i 45.min.
Kjenner at det er godt å gjøre det,men formen er ikke på topp i slikt vær.

Ingen kommentarer: