onsdag 5. august 2009

Husmor-dag..


I dag var det sol fra morgenen av,og det gjør at jeg er mer i form. Arbeidslysten kom også på besøk...

Så det ble husmor-jobb i dag,pusset vinduer og vasket gardiner. Riktig godt arbeid gjort,om jeg skal skryte litt sjøl:)


Solen kommer og går,og det er mørke skyer rundt omkring,men nå er jeg ferdig både ute og inne,så det spiller ingen rolle om det begynner å regne.


Håndarbeide om dagen nå,er ullbukser. Ikke så spennende å hverken strikke eller vise bilder av. Men jeg skal ha noe annet ved siden av,og det skal dere få se etter hvert:) Jeg er ikke så veldig ivrig om dagen heller,formen er sånn passe...men,men..


Ha en fortsatt fin onsdag:)


2 kommentarer:

Jorun sa...

Hei, her er også formen sånn passe...
Har sendt deg en mail, med bilde av dette heklegarnet jeg kjøper her.
Sendte bildet for at du skulle se, slik vi begge er helt sikre på at det er slikt garn du mener....
Håper du fikk mailen.
Det hender jo antivirus og brannmur stopper mailer...

marianne sa...

Takk for hilsen:) Jeg har svart på mailen din,for kort tid siden.