mandag 31. august 2009

Ny uke,nye muligheter:)


Her er det stille om dagen,på bloggen altså....ikke for at jeg ikke har noe som skjer:)

Snart er første ullbukse ferdig,mangler en vrangbord. Da er det rett over på neste,tar den blå da,ellers blir det rødt uansett om jeg strikker eller hekler:)

I dag kjennes det ut som jeg har fått juling....usj,møkkavær som setter seg i kroppen min...

Det er forresten oppholdsvær i dag,men tydelig nært høsten. Jaja,godt jeg kan jobbe og pusle i heimen etter eget tempo.

Snart får jeg mye flott heklegarn i posten....gleder meg!!

Og så kom jeg over et lite tips her i går. Lage meg en egen signatur,til bruk i bloggen. Det så veldig fint ut,men hvordan jeg "mekker" det,aner jeg ikke. Skal google litt,å se hva som dukker opp:)

Tjingeling...

3 kommentarer: