mandag 10. august 2009

Takk...












Så er dagen over, feiringa er slutt! Takk for alle hilsner,som kom inn jevnt og trutt!

Gavene er mange,er glad for alt jeg fikk
selv om jeg bare ønsket en hilsen og et blikk:)

Familien min og venner,vi feiret lørdag kveld,
og søndag kom det flere, til is og karamell!

I dag er første dagen,som 50 åring nå,
skal bruke litt av tida,å resymere på:)

Jeg gikk jo mest i sjokk,den første feire-kveld,
for det ble litt for mye,for meg - en enkel sjel...

Stor takk til dere alle,for gaver,klem og ord,
jeg sender her en hilsen,med litt av gavebord:)


Ha ei flott uke:)

7 kommentarer:

mono sa...

GRRattis masse med dagen som var! =)

marianne sa...

Tusen takk mono:)

Hage og Foto entusiast sa...

Så mange flotte gaver:) Gratulerer så mye med dagen som var!

marianne sa...

Tusen takk:) Javisst fikk jeg mye fint,det er helt overveldende....men koslig da:) Kan jo pynte meg med noe nytt hver dag,i lang tid..

Fru Keilegavlen sa...

Gratulera!! Så mykje flott du har laga!! Koseleg at du la meg til blogglista di! Skal legge deg til ein dag i løpet av veka og, koseleg blogg du har. Ha ei fin veke.

Greta sa...

Gratulere så masse med vel overstått 50 års dag. Du har sannelig fått mye fint. Kjekt å bli satt pris på av venner og familie.
Tar nok litt tid å fordøye :D
blir 50 neste år og vel eg føler emg ikkje som en 50 åring, men det går vel bra å bli 50 også :=)
ha ei strålandes uke

marianne sa...

Tusen takk:) Det kommer fortsatt hilsninger og gaver,så feiringen tar tid...men det er bare hyggelig å bli satt pris på:)
Og det ser ut til å gå greit å være 50...hehe.