fredag 18. september 2009

Skjer a...??


I går laget jeg meg signatur,men hvor er den da tro? Mulig jeg trykket på feil sted,på feil tidspunkt...hihi:) Får sjekke dette litt..


Fredag ja,og helg igjen:) Denne uka har jeg brukt til ganske lite,for formen er down...men jeg har strikket litt,selv om det går sakte. Og dette er irriterende og uvant,skulle jo ha vært ferdig for lengst:(

Sorry,skal jo ikke bare skrive om hvor dårlig jeg har det,og klage....men...

Uansett,i dag har jeg skrevet en sang,til en bryllupsfest i morra:) Det tok omtrent en halv time. Nå spørs det hva mottaker sier da,hun har fått den på mail nå. Fortsettelse følger!

På timeplanen nå,er det først litt mat og kaffe,så butikken,og da skal jeg strikke igjen. Starter på genseren i dag,armene har vært ferdige en stund.

Av bestillingen mangler jeg vel egentlig fortsatt den halve ullbuksa,resten av genseren ja,og ett par sokker. Samt toving av 3 prinsessekroner,og en haug med tråd-festing!!!

Men så er bestillingen stor,og jeg har lovet alt klart innen september er over...HJELP!!!

Det betyr at jeg må få fart på sakene her......Hei då..............


2 kommentarer:

Bodil sa...

Håper du rekk å få alt ferdig i tide. Ønskjer deg ei fin helg :)

marianne sa...

Ja,jeg håper også det....pinnene går for fullt:)) Håper du har hatt ei fin helg:)