fredag 9. oktober 2009

Hei der:)



I går,når jeg var sånn passe lei glattstrikket,hvit bukse,fant jeg på å lage noe helt annet. Det ble til en liten pynte-sokk,til nøkler eller skolesekker:) Den måler 5x6 cm,strikket i bomullsgarn. Den har forresten alt fått ny eier,selv om det var et prøveprosjekt. Jeg har jo noen tante-jenter,som liker slikt:))

Pakken med bestillingen,kom frem til eieren i dag. Hun er suuuper-fornøyd,og da er jeg det også:) Slike tilbakemeldinger gjør meg veldig glad:)
Med dette ønsker jeg dere ei flott helg!!

5 kommentarer:

Bodil sa...

Så koseleg! Kjekt å laga slikt etter store prosjekt. God helg til deg :)

Beate sa...

Det er kjekt når folk blir fornøyd med det en har strikket! :)
Søt liten sokk du har strikka her. Det var en god ide :)

marianne sa...

Ja,jeg er godt fornøyd med prosjektet:)
Den sokken fikk jeg en ide`om,tenkte egentlig på noe småtteri til et par jenter...
Men etterspørselen har allerede blitt stor:)

Janes hobbykrok sa...

Så nusselig. Det var smart!

Jorun sa...

Denne var virkelig søt!