torsdag 15. oktober 2009

Hei og hopp...


Kom til å titte på bloggens framside,og der stod det søndag formiddag....Og det måtte jeg jo gjøre noe med:)

Uken så langt,har vært litt små-travel. Ikke det helt store maset,men noe som skjer,slik at jeg ikke er så mye på nett.

I går var jeg på shopping,kjøpte forresten litt garn.......hahaha......ingen stor overraskelse akkurat,måtte jo bare innom å titte:) Jammen lå den noen nøster der,som ba så pent om å få bli med.... Og så kjøpte jeg meg nye strømpepinner,HW nr.3,5.

Den turen i går ja,da skulle vi dra kl.08.45.... jeg våknet 08.55. Selvsagt hadde jeg trykket feil på klokka,så når den skulle ringe,ja det vet ikke jeg,den har ikke ringt enda....haha.

Men vi kom oss i vei,og alt gikk greit:)

Været her,er strålende om dagen,masse sol og fint. På natta er det mellom -7 og -12. Så kong vinter er luskende rundt her. Ingen mer snø enda,og det er helt i orden:)

Håndarbeid: ullbuksa er snart ferdig,grytekluter er jeg halvveis på et sett,forresten jeg har satt i gang med et sett til....Heklet brikke er også under produksjon. Så det kommer flere bilder,om forhåpentlig kort tid:)

Ha en fin dag!!


2 kommentarer:

Greta sa...

Hei høres ut som ein koselig dag i går med garn og pinnkjøp.
Ellers vil eg ønske deg ei super helg , den er rett rundt hjørnet

marianne sa...

Ja,vi hadde en fin tur,både i og utenfor kjøpesenteret...hehe.
Ha ei flott helg Grete:)