fredag 2. oktober 2009

Snø og kulde..


I går våknet vi til snø,ikke mye,men dog...omtrent som det snø-bildet lenger ned her. Den ble borte i løpet av formiddagen,og nå er det bart.

I dag var det -7 da jeg stod opp,i skrivende stund nesten på 0,og solen har kommet. Tror det blir en flott dag.

Greit nok at det blir vinter,snø og kulde,men bivirkningene kunne jeg klart meg uten...kjennes som jeg har vært gjennom ei slåmaskin....eller,det vet jeg forresten ikke hvordan kjennes,men...

Håper etter hvert,når været stabiliserer seg,at formen blir bedre. En dårlig smurt motor,går ikke fort:)

Denne dagen har jeg lagt opp slik: nå først kaffe,strikking og en frisørtime senere.Det skal bli godt å få klippet vekk litt hår,ser snart ut som en mopp...

Har nå igjen litt på et buksebein å strikke,sy ned linningene og sette i strikk,sy ned halsen på genseren,feste noen tråder,og til slutt skal alt presses.
Da synes jeg at jeg har gjort en stor og forhåpentlig fin jobb:)

Ønsker dere en flott fredag,og sender noen solstråler hit og dit:)

6 kommentarer:

Bodil sa...

Ønskjer deg og ein flott fredag og ei god helg :)

Mayeliz sa...

Huffda- liker nå best våren og sommeren jeg da :-)
Ha ei flott helg

Fru Keilegavlen sa...

Ønskjer deg ei flott helg!!

Lise sa...

Ønsker deg en fin helg, og sender noen gode tanker som kan sloss litt med utidige bivirkninger ;o)

Petrinetrollmor sa...

Hei, for en nydelig blomsterbukett du gir oss ! Flott å få når haustværet ikkje klarer å bestemme seg.

Ei ny haustveke står for døra, og eg håper at den vil bli fin !

marianne sa...

Takk for hyggelige hilsninger:) Jeg har hatt ei fin helg,selv om vi har fått snø og ruskevær...Vår og sommer er best,ja:)