lørdag 26. desember 2009

2.juledag!







Jammen går det fort disse juledagene også...Jeg har hatt rolige og koslige dager,med familien. Fått mange flotte gaver,kommer bilder etter hvert. Det finnes også bilder jeg ikke har kunnet lagt ut,de er her nå...

I natt/dag har vi fått 30 cm snø.....og det er ingenting som tyder på at det skal gi seg enda!!! Godt jeg har 2.etg.hus....hihihi....Neida,det blir vel stopp en gang:) Vi har da hvit jul!

Julesanger går det mest hele dagen her,min favoritt er Julsong/ O Helga natt.....
Fikk forresten CD med Sissel Kyrkjebø/Odd Norstoga,kjempefin den også:)

Ønsker dere fortsatt GOD JUL!!

2 kommentarer:

malla-b sa...

Nydeleg kjole. Håper du får ei kjempefin romjul.

Greta sa...

Så flotte gaver da. Vottene var kjempefine og det var kjolen også.
Det er godt med jul og besøk i huset, så stille hos oss til vanlig.
Her er det også kaldt og snø, men ikkje sliek temp som hos deg. Er aldri så kaldt her.Men vi bor jo ved sjøen og da vert det ikkje så kaldt. det er riklig kaldt nok for emg og kroppen min da, men det får stå sin prøve. Nermer seg -10 her og og det er ikkje vanlig.
Ha ei fortsatt flott rom jule kjære deg