onsdag 30. desember 2009

Årets slutt..


Så er året 2009 på hell,og vi går inn i et ubrukt og nytt år. Håper vi kan få masse glede og godhet ut av det:)

Jeg skal være hjemme nyttårsaften,med min familie. Kalkunen venter på å bli stekt,og hjemmelaget karamellpudding er også klart.


Takker så mye for alle hilsninger og kommentarer:) Tenk at jeg får så mange fine ord,fra forskjellige kanter av landet,og utlandet med....Det skal dere vite,jeg setter utrolig pris på det!!!
Det er mye på grunn av dere,jeg får lyst til å blogge,og legge ut masse bilder:)))


Helsemessig har det siste året vært litt opp og ned,men jeg har det da ganske ok. Det finnes alltid noen som har det værre...Sender en hilsen til alle som ikke har det så bra som meg,de som sliter for å klare sin lille hverdag,de som ikke kommer seg ut i butikken,eller kan besøke sine venner.
Noen har mistet en av sine kjære,jeg vet hva det betyr også....Særlig i høytider....


På årets nest siste dag,er det hutrende kaldt her,-25 nå. Men med ei god og varm stue,er det da godt å være til,uansett:) Og jeg har mitt håndarbeide,som er min jobb. Hadde jeg ikke hatt denne hobbyen,ja da vet jeg sannelig ikke hva dagene skulle gått til...


Kom på en sak: nyttårsforsetter?!?! Neeeiii.....det tror jeg ikke jeg tenker mer på....enda i allefall.. Har du noen forsetter da??


Ønsker dere alle et riktig GODT NYTT ÅR!!

Stor klem fra meg:)


3 kommentarer:

mono sa...

Alt godt ønskes deg og dine for det kommende året! Håper formen din blir bedre, også. *klem*

Bodil sa...

Riktig godt nytt år til deg og. Nyttårsklem frå Bodil :)

Jorun sa...

Takk for hyggelig hilsen i bloggen min Marianne. Jeg har vel heller ikke hatt så mye tid til bloggbesøk i det siste...
Nei nyttårsforsetter har jeg ikke, foreløbig...
Ønsker deg et riktig godt nyttår!