lørdag 23. januar 2010

Heisann på degsann...


Ja,så er det helg igjen:) Siste uka har vært forholdsvis rolig,heldigvis.

Men nå er det ganske intense timer,helt fra onsdag egentlig. Korpset har konsert i kveld,så det trengs ekstra øving. Men morro blir det,og vi satser på mange tilhørere.....Referat kommer:)

På strikkefronten er snart en babydress ferdig,eller det mangler en arm og raglanfellingen. Fikk en bestilling til ei lita frøken som skal begynne i barnehagen. Da trenger man litt under dressen:)

Ellers er det fin temperatur nå,mellom -5 og -10. Men så laver snøen ned da,store kjerringer....Heldigvis er den lett,man kan bare blåse,så vips...er den borte..hehe.

Jeg skal ta en bloggrunde til dere snart,titter innom noen da jeg blogger selv,men er desverre lite flink til å kommentere..Det kommer snart..

Snart er det OL også,bare 20 dager igjen i dag,ser jeg på tv. Da er jeg ganske intens i tv-stolen,med strikking. Har lagt planer for disse dagene:)

Vel,ønsker dere ei fin helg,håper det er bra med alle:) Og takk for alle komentarer og hilsninger!!


4 kommentarer:

Tove sin strikkeside sa...

ønsker deg en god helg. Innimellom må du finne deg pauser bare til deg og da gjerne med strikketøyet

Jorun sa...

Det ligger en award til deg i bloggen min!

Anonym sa...

hei...

Ailt som du laga failt i smak hos di som fækk det tell jul!!!
Men ei jenta på 4\5 år vart vældi skuffa førr at kje ho fækk ei prinsessekrona...
Kunn du ha laga ei tell ho åg???

Kjersti

marianne sa...

Hei Kjersti:) Så bra at alle ble fornøyde:) Sender deg mail...