lørdag 2. januar 2010

Min jul:)

Denne er nyeste investering:) Egentlig har jeg mer enn nok nisser,men den var da så søt...

Stabburet/fugleburet laget jeg i 2006,og pynter det med nisster til hver jul.
Tinnfat med kubbelys er en av julegavene. Det ene lyset er duftlys.
Denne lille saken fikk jeg av min yngste tante-jente. Koslig..
Denne figuren til venstre holdt rundt en stor pose twist. Cd av Sissel Kyrkjebø/Odd Norstoga,DVD-film ( Engler &Demoner),ørepynt i hvitt og gult gull.Juletrekule fra PP,står bakerst på bilde.Fikk kjede i hvitt gull også,det bruker jeg nå. Utover dette,ble det blomster og konfekt som vi har kost oss med:)

Ellers har julen bestått av haugevis med mat...man våkner jo like mett,som når man legger seg...men nå blir det andre boller:)
Vi har kost oss hjemme,med familie og venner,sett tv,lest bøker,gjort håndarbeid,og ikke minst FYRT!! Det ble da så himla kaldt,og er det fortsatt. Vi hadde et lite døgn hvor gradene steg til -8,men neste dag var det samme kulde igjen...Og nå er det -26.
Snø kom det en del av til jul,nærmere bestemt 50 cm. Det er forsåvidt bra,så lenge det ble så kaldt.

Til uka skal julen ryddes vekk for denne gang:)

Ingen kommentarer: