onsdag 27. januar 2010

Onsdag..


Så er vi midt i denne uken også. Og her er det snøvær i dag,det snør store kjærringer....Hadde opphold en stund,men så startet det på igjen.
Ellers har vi hatt fine dager i det siste,med grei temp. så man kan være ute.

I etterkant av konserten,har det kommet så mange positive kommentarer,og det er koslig. Morro når det slår til:) Neste konsert er i mai,og det er bare å fortsette med øving og terping.... I kveld har vi fri fra øvelse,og det er både rart og godt. Men skal lese litt noter vi skal ha i Tysklandskorpset,masse å øve på der også. Der har vi seminar igjen i mars. Så jeg har alltid noe å gjøre på musikk.fronten:)

Strikking: den rosa dressen er nå ferdig strikket,mangler montering og skal også starte jakten på 5 knapper....Ikke bare,bare når vi ikke har en butikk som fører dette..Men det ordner seg nok:)
Har strikket ei prinsessekrone,som ligger til tørk etter toving. Skal strikke t par tovede votter,som er bestilt. Og så har jeg ett par sokker på pinner,har akkurat startet på de:)
Så arbeidsledig er jeg langt fra....

Hekling: har et par grytekluter under produksjon. Sånn på si...har gjort ferdig den ene,og er halvveis på den andre. Så etter hvert kommer det bilde:)

Til sist vil jeg si god bedring til alle som er syke,det går både influensa med virus og omgangssyke,så en ekstra hilsen her,til dere:)

Og til slutt en hilsen til alle som titter innom,og legger igjen kommentarer:)) Det setter jeg veldig pris på!

Ha en fin dag videre,og ei fortsatt god uke:)



1 kommentar:

Greta sa...

Hei. Tenkte det ville vere hyggelig å få ei god helg helsning, derfor sender eg ein klem med ønske om ei strålandes helg