tirsdag 16. februar 2010

En hilsen:-)


I disse OL-tider,er det ikke mye annet som skjer....Jeg er parat ved tv hele kvelden,til langt utover. Egentlig alt for langt på kveld/natt. Men det blir da strikket litt da.


Hadde kommet så langt som til raglanfelling på babydressen,da jeg oppdaget farge-feil....Ble ganske irritert ja,og det kom noen ord som ikke egner seg her...................Vel,jeg puttet hele skiten langt inn i skapet,og startet på nytt med annet garn,som jeg har masse av. Nå er begge beina strikket,og jeg er ikke så mye forsinket!


I dag har jeg hatt frisørtime også,så nå ser jeg ikke ut som en mopp lenger:-) Jammen føles det lett og rart,bare man får klippet av litt hår. Merkelig...


I skrivende stund,går de Norske skiskytterne for fullt. Det er rett en hjertetest altså!! Virkelig spennende med både Hegle Svendsen og Bjørndalen. Men en ting irriterer meg,og sikkert mange flere: hvorfor kan de ikke få startklokka til å fungere???? Nå skjedde det igjen,at de går ut på feil tid....

Vel,jeg får avslutte dette,må følge tv nå....Kommer tilbake med bilder og hilsen så fort dressen er ferdig:-)

Ingen kommentarer: