torsdag 11. februar 2010

Heisann!


Det er da liv her,om jeg ikke har skrivekløe akkurat.....Formen er stigende,heldigvis. Det er ikke godt å være tett og forkjølet i 14 dager....

På strikkepinnen har jeg en dress,maken til den rosa. Bare at denne er blå,og litt mindre. Sokker blir det også.
Gryteklutene her,er heklet innimellom andre ting.

I morra er det tid for sykehuset igjen. Skal møte tidlig,så det blir pang-start på fredags morgenen:) Tror forresten jeg skal shoppe litt i samme slengen,lenge siden sist,tror jeg??
Uansett,innom en garnbutikk skal jeg,ikke for min egen del,men har lovet å ordne for andre.
Da kan jeg jo titte litt rundt omkring....

Vinteren har blitt litt mildere,men fortsatt dager med -20. Men så kommer sola,og det er et strålende vær. Man får nesten påskestemning av slikt:)

1 kommentar:

Janes hobbykrok sa...

Flotte grytekluter. God bedring!