onsdag 31. mars 2010

Påske-snikk-snakk...


Ja,det kommer sikkert mer snikk-snakk i løpet av disse dagene....Jeg kjeder meg egentlig,og har en dårlig kropp....ikke for å klage,men slikt vær hjelper meg ikke i det hele tatt!!
Sludd,regn,og varierende temp. gjør at jeg får mer dårlige dager enn nødvendig!

Mennnn......jeg sitter nå her,etter at denne dagen har vært ganske effektiv alikevel. Har lagt på de siste påske-pyntene,og vært i butikken. Det er jo en prøvelse i seg selv!! Maaaaange,lange køer uansett hvor du skal,og overfyllte handlekurver. Skulle ikke tro noen av disse skal i butikken noe mer,før til St.Hans...................Ja,hvem vet???

Jeg har strikking på gang i påsken også; pulsvanter,2 luer,samt gjøre monteringen på den lille tunikaen. Så dagene skal nok fylles,ingen problemer slik sett.

Ha ei fin påske videre,enten dere er hjemme eller borte:)

1 kommentar:

Greta sa...

Veret er ikkje det beste nei, men da får ein berre gjere det beste ut av det. Ikkje anna å gjere. Eg har begynt å sykkle så smått att og det har gjort underverker på kroppen. Sov heilt til klokka 6 i dag. det er mange månader siden sist.
Ha ei fortreffelig påske, det skale g ha. klem