torsdag 3. juni 2010

Seminar-helg:)


Hei og hallo....Her kommer jeg med en hilsen til helga:) Vet det er torsdag altså:) Men i morra drar jeg på seminar med korpset som skal til Tyskland i sommer.
Denne gang skal vi spille i Fredrikstad,og noen av oss drar allerede på formiddagen i morra.
Vi skal ha med kaffe og matpakke,og stoppe der vi synes det passer. Er vi på tur,så er vi på tur...Det blir tross alt noen timers bilkjøring,så vi bruker dagen.

Nå er det meste pakket og klart,til og med strikkingen:) Må jo ha noe å gjøre på bilturen.
Vi har et flott vær om dagen,solen kommer og går,og det blåser litt. Men temperaturen er så god,så da er det helt greit alikevel:)

Marius-genseren tar form,men jeg skal jo strikke 2 st. Og den jeg akkurat har starta på nå,skal være ferdig først....Bakvendtland ja...hehehe. Så da er den første lagt litt på vent. Den skal strikkes litt lenger på bolen også,så det blir litt å rekke opp før jeg fortsetter. Men det går bra:)

Da gjenstår det å ønske dere ei super helg,sender solstråler til dere alle:)

Ingen kommentarer: