fredag 2. juli 2010

Fredag og ny helg!


Så er det helg igjen,og for en herlig dag vi har her. Solen skinner fra skyfri himmel,det er bare helt topp!!

Denne dagen består av ærender av ymse slag.
Jeg "vant" den delen som går på å skaffe skyss til flyplassen da vi drar til Tyskland:) Og det er ingen lett jobb,skal det vise seg. Jeg tenkte det var bare å bestille via buss-bilaget,men neida.....Det er jo ferietid må vite!!!

Så jeg skal ta en runde igjen,og et par tlf. Så får jeg se hva vi ender opp med. Må innhente priser før vi bestemmer noe.

Ellers har jeg en bra dag,helsemessig:) Er glad for hver dag som er ok fra morgenen,de står ikke akkurat i kø...Men slik vær,er god medisin:)

Da gjenstår det å ønske dere alle ei super helg! Måtte solen skinne på hver og en av dere:)

Ingen kommentarer: