søndag 25. juli 2010

Resyme`etter helgen!


Så er både mart`n og messen over. Og godt er egentlig det....må si jeg blir sliten av alt dette styret,og jeg har vel egentlig ikke restituert meg etter turen til Tyskland enda.
På toppen av det hele,har jeg blitt forkjølet.Med hoste og sår hals....Så det går mest i Paracet og Repsils med honning og sitron!

I forhold til mitt salg,er jeg fornøyd. Kunne nok solgt en del mer,etter besøket å regne,men jeg har aldri solgt så mye på en messe før!!

Jeg kjøpte noe av andre utstillere også. Dere vet sånne store bager som man bærer ved i? Ja,en sånn en,proppet med garn!! Kan dere tenke dere hvor mye garn det er??? Jeg skal ta bilde av det,noe er gammelt garn,noe er nytt. Det finnes også en påbegynt genser der,hvor pinnen sitter i...og mer garn av samme salg:)Dette kostet meg 50 kr!!
Og en eske/matboks i plast, full av perler,til samme pris!! De vet jeg ikke hva jeg skal med enda,men det er jo kjekt å ha...hihihi. Tenker kanskje jeg hekler brikker,og pynter med perler,men hvem vet hva jeg finner på:)
Uansett, synes at jeg har gjort et bra kupp:)

Vi har hatt et strålende vær disse dagene,men i ettermiddag kom regnet. Det var varslet store nedbørsmengder,så da vet vi det!
De neste dagene skal jeg bare bli frisk,og ikke styre med noe som helst. Det er så slitsomt å være nesten frisk,eller nesten syk...Men en dag går det over:)

Ha det så fint der du er,snart kommer jeg med bilder:)

2 kommentarer:

Greta sa...

Slapp av å bli frisk du. Her koser vi oss fortsatt med fineveret. Har hatt 3 dager på rad med sommer no det er ikkje verst :)

marianne sa...

Tusen takk Greta:) Her har vi regn og grått vær i dag..