lørdag 21. august 2010

Hei og hå!!


Da er det lørdagskveld igjen:) Jeg lurer nesten på om noen spoler frem dagene her....De har nok rett,de som sier at tiden går fortere,jo eldre man blir:)

Håndarbeid: har strikket ett ben på babydressen,så det går fremover. Satser på å komme ganske langt i løpet av kommende uke.

Nå har jeg vært helt alene fra torsdag og til i dag. Herlig!! Mantrenger alene-tid innimellom.
Det er reinsjakt her nå,startet fredag. Men jegeren her i huset,har ikke fått noe.

I dag har jeg plukket solbær,har et lite tre,som har vært jevnet med jorden flere ganger. Men omsider kom den såpass opp,at den ble synlig,og unnslapp mer stussing..
Det ble ikke mye bær,men en isboks er jo slett ikke værst.

Har plukket nesten 10 liter rips også,det er min far som har 2 trær. De har ikke gitt så mye bær på lenge,så det er morro når det kommer igjen:)

Formen min er fortsatt ikke bra. Nå er jeg lei hoste og slim i halsen. Fikk tips om et slimløsende middel,og har prøvd det i 3 dager nå. Håper det hjelper snart.

Ellers holder jeg på å sy nytt trekk til babykurven,det er mer jobb enn jeg først trodde. Men det hjalp å tenke rett i forhold til mengde stoff...hihihi. Bilde kommer senere:)

God helg til dere alle,håper dere har et flott vær! Her har vi det strålende om dagen:)

Ingen kommentarer: