fredag 4. mars 2011

VM-strikk:)

Så langt i VM,er dette produsert. Bruker bare rester,og det ser ut som jeg kan strikke til lenge etter VM-slutt,før den kassa blir tom:)
Det kommer mer,men her er altså noe.

 Denne er strikket i 2 tråder garn. Det ene er Kid Silk og det andre tror jeg er Viking. Fri fantasi i mønster.
Fargene er beige og hvit.

 Små sokker,strikket i rester fra andre sokker,men vet ikke hva det er.

 Dette er en rest av Viking Superwash. Laget et lite mønster,for at det ikke skulle bli så kjedelig.

Denne lua er nok kjent for mange. Forskjellen er at jeg har sett etter et bilde,og har altså ikke rett mønster. Garnet er rester fra Mariuser jeg strikket før jul.


Strikker et babysett også,en bestilling jeg fikk:). Men det er jo så spennende på tv for tiden,så mønster går ikke fort i disse dager.
Må si jeg er meget stolt over å være Norsk!! En VM-opplevelse som vi kanskje aldri får oppleve igjen,og aldri glemme:)
HEIA NORGE!!

3 kommentarer:

Greta sa...

Det var da mykje fint av rester. Imponert ovver den lua i i mariusgarn. Ikkje verst uten mønster. Søte sokker av bare rester.
ikkje lett med mønsterstrikk når man ser på VM. Merker sjølv att plutselig går pinnene av seg sjølv fortara og fortare i takt med spenninga. Fortsatt god VM og strikking

Tove sin strikkeside sa...

Du har strikka så mye fint i det siste

Kan du sende meg navn og adresse, i anledning gaveleken?

marianne sa...

Tusen takk:) Ja,det er en del restegarn,så det blir heldigvis mer enn bare små striper....Og så langt har jeg ikke kjøpt garn siden september,tror jeg. Tenk for et lager jeg har...haha
God helg damer:)

Tove,jeg har sendt deg mail,håper den kom frem:) Gleder meg...