fredag 6. januar 2012

Helg:-)

Heisann!

Så er det helg igjen,og masse sport på tv! For den som er interessert,vel og merke.....Jeg kunne nok sittet dag ut og dag inn,så lenge det er vintersport.
Men i morra skal jeg til verdens beste Aron igjen :-) Og det er mer verdt en timer foran tv!

Strikker jo på en barnedress,str. 4 år. Ensfarget garn,og jeg kjøpte alt samtidig. Men etter å ha strikket et godt stykke på ben nr.2,oppdaget jeg at det var forskjell på innfargingen.
Så det betyr innom garnbutikken,og kjøpe mer:-) Har ringt,så de tok av mer til meg,i samme innfarging som det andre. Heldigvis.....Jeg har bestandig sjekket at jeg har samme nr. men denne gangen ble det nok en glipp.

I mellomtiden fant jeg litt rester av Silja,og ei oppskrift på lue. Må jo ha vente-strikk! :-)
Slik ser den ut,bare at jeg har hvit og 2 lilla-farger. Tror den blir flott ferdig.



Jeg har boka som denne står i; Strikk. Luer,votter,sokker. Av Ann-Mari Nilsson. Kjempefin bok!

Ønsker dere ei super helg,uansett hvilken planer dere har :-)


2 kommentarer:

Greta sa...

skjønner godt det valget. Legger stort sett alle andre planer til sides viss jentene kommer på besøk. Kos deg med godguten din.
Tror nok den lua vert finere med dei fargene du har valgt enndei på bildet. Spennde bok da. Den har eg ikkje sett. Ha ei strålandes helg

marianne sa...

Ja,man har jo barna/arnebarna små bare en gang....
Lua er fortsatt ikke ferdig,mangler fellingen.
Jeg har hatt litt "små-jobb" på dagene,så det har blitt bare litt strikking på kvelden.
Ha ei fin uke videre,Greta :-)