fredag 10. februar 2012

Et lite resyme`..

Sist helg hadde vi konsert med korpset. Den ble meget vellykket,og vi hadde en flott kveld.
Heldigvis holdt ryggen min,og det ble ikke mer enn den ene dagen med litt usikkerhet. Jeg har en korsett,og den hjalp meg over kneika.

Den siste uka har jeg ikke strikket så mye. Flere årsaker til det,men jeg kan si at mange timer er brukt hos min far. Strikker jo litt der også,men han trenger hjelp til en del,så dagene går....
Heldigvis er han i bedring nå,og det er godt å se:) Utrolig hva pencillin gjør:)

Bilen min måtte på verksted denne uka også,jeg tror den hadde en liten influensa:) Plutselig ville den ikke gå som normalt,uten at jeg visste hvorfor....Kanskje fordi jeg ikke er mekaniker!! Hehehe...
Vel,den fikk ny slange til varmlufta,samt tettet en lekkasje for beholderen av frostvesken. Og vips....så var den hjemme igjen,like god:-))

Har jeg forresten skrevet at jeg skal strikke en tunika? Joda,den skal strikkes i damestr.M.
Med Mariusmønster,og i fargene sort med hvitt mønster. Ulempen er at det ikke finnes mønster på dette. Så jeg skal sette meg ned å lage en mal,så får jeg håpe den kan bli slik jeg tenker...
Har tenkt å strikke i Sisu,så blir den ikke så varm og heller ikke så tung. Fortsettelse følger.....

(dette bildet fant jeg på en blogg,måtte bare kopiere)


4 kommentarer:

Greta sa...

Spennde, travel og begivenhetsrik uke på deg. Det vert spennde med den tunikaen.
Kjekt for far din å ha deg i nerheten som kan hjelpe seg da. Husk å passe på deg sjølv også. ha ei flott helg

Bundingen sa...

Det må jeg si! Morsom kake! Skal bli spennende å se tunikaen du skal strikke. Veldig kjekt plagg. Jeg har to og bruker dem mye. Ønsker deg ei god helg etter ei travel uke!

Fru Keilegavlen sa...

Blir spennande å sjå tunikaen du strikker. Lykke til! Ønskjer deg ei fin helg.

Jorun sa...

He he... Ja den kaken så god ut!