fredag 1. juni 2012

Helg!

Jammen er ei uke svunnet igjen... Tenkte egentlig bare skryte litt nå :) Egentlig er jeg ikke tilhenger av det, men dog morro å få. Jeg har skrevet 4 sanger og 2 taler siste mnd. I forbindelse med konfirmasjoner og 50-års dag. Den siste sangen ble sendt i dag, og i ettermiddag fikk jeg sååå bra tilbakemelding :) Mamma'n til konfirmanten leste teksten og gråt.... Det er ikke første gangen jeg hører dette, men jeg føler meg litt beæret nå :). I morra skal en sang fremføres i 50-års lag, og jeg er gjest. Spennende... Dere skal få referat :) God helg alle sammen!

4 kommentarer:

Bundingen sa...

Gratulerer! Så hyggelig tilbakemelding å få!

Ønsker deg riktig god helg!

Greta sa...

Hei. Du insprerte meg no. Eg las innlegget ditt og så starta eg på den talen som eg og min kjære skal holde i bryllupet til vaår kjære datter om 14 dager. det er på tide å komme igang. det er igrunnen det å komme igang som er bøygen ofte. for er ein igang så går resten av seg sjølv. Så flink du er da som skriver for andre. Øsnker deg ei flott helg

Fru Keilegavlen sa...

Gratulera!! Så koseleg tilbakemelding!! Ønskjer deg ein fin søndag.

marianne sa...

Takk,takk alle sammen :-)

Det er så morro å høre at det man skriver,blir bra. Det inspirerer til mer notater...

Så bra at du ble inspirert Greta:-) Da regner jeg med at du er ferdig med talen. Spennende med fremføringen også.

Jeg bruker å be folk sende meg stikkord, med det de vil sang/tale skal inneholde. Så prøver jeg å sette dette sammen,med en kjent melodi som de fleste kan. Om det er musikk til sangen, er det ikke nøye med melodi-valg,da holder de tempo oppe:-)