torsdag 12. juli 2012

Hello.....

I dag stod jeg opp til oppholdsvær:-)) Og det varte faktisk en time.......Ikke at jeg bare skal klage på været,men man kan jo mene litt om det...hehe.

Det er nå akkurat ei uke til avreise med korpset. Neste torsdag farer vi igjen til Tyskland, og gleden popper fram. Det er 2 år siden sist vi var der, og det går jammen fort, selv om vi synes det er lenge siden også:-)
Men det har krevd mange øvingstimer på egenhånd......og jeg føler absolutt ikke at jeg er i rute!
Ble 2 uker med forkjølelse i stedet for øving....

Formen er forøvrig bedre, stemmen er litt diffus enda. Fikk beskjed fra legen, at 3 uker kunne jeg få gå hes,men videre ble det visst time på øre/nese/hals.
Hun trodde det var en forkjølelse som hadde satt seg grundig fast på stemmebåndet, og det ser slik ut nå, siden jeg er i bedring:-)
Og det blir ingen tur til øre/nese/hals, kan jeg si :-)

Har så vidt startet på babysettet, men blir ikke ferdig denne uka....Tante har jo stadig noe på gang, for sine flotte jenter:-) De vet å sette pris på det også, og alle sammen er så gromme <3 <3
Og da gjør det ingenting om mine strikkerier blir forsinket:-)







Ingen kommentarer: