fredag 28. desember 2012

Før jul-strikking.

I løpet av høsten har jeg fått en del bestillinger. Pluss at jeg strikket flere julegaver. Og når alt skulle være ferdig til jul, ja da kan det vel sies at jeg har hatt det travelt... :)

Men det ble ferdig alt sammen, heldigvis. Det er noe av det jeg tenker på, når bestillingene kommer...Blir jeg ferdig? Har jeg gapt for høyt? Vil jo gjerne hjelpe folk som ønsker noe, og det ligger ikke for meg, å si NEI! Desverre, kan jeg i blant si......


 Denne er strikket i Sandnes Duo, str. 6 mnd.


   Denne er strikket i Trysilgarn, superwash, str. 1-2 år.


  Denne er strikket i Sandnes Alpakka, og er str. 12-18 mnd.


Skulle jo vise bilder av alle sokkene jeg strikket til jul, 15 par ble det! Men i det øyeblikk de var klare for innpakking og levering, - ja, da var ikke mitt hode riktig med....Så ingen bilder er tatt!!!
Må få gjort meg ei runde, og få tatt noen av de hvertfall..




4 kommentarer:

Berit sa...

Her var det mye fint og 15 par sokker, godt gjort spør du meg :)
Kjenner meg igjen når det kommer bestillinger, ikke lett å si nei. Men det er så hyggelig at folk vil ha ;)
Romjulsklem.

Greta sa...

Masse flott du har fått gjort ferdig her, vennen. flinke du som får gjort så masse. Men det er sikkert ein ide å lære seg å si nei. Klarte det eg før jul. Sa nei til to Mariuser. Men eg ahdde ikkje noe valg da. Hadde ikkje rukke det uansett. Fortsatt fin romjul til deg

Janes hobbykrok sa...

Virkelig flotte kjoler da og 15 par sokker til jul - du store min! Flink dame du. Morro med bestillinger også.

marianne sa...

Tusen takk til dere :)
Ja, det har vært en travel høst,men desto mer morro når mottakerne jubler :)
Alle sokkeparene var julegaver til familien. Det er bare jeg som strikker, og de ønsker seg sokker, så da var det bare å produsere....hihi
Bestillinger har jeg også måtte sagt nei, til. Både en Marius i str. XL, og en annen genser i samme str.
Så jeg har blitt flinkere...:):)