mandag 11. februar 2013

Garn ankommet!


I helga kom garnet jeg har ventet på, så da kvesser jeg pinnene, og starter på en Marius :)
.
I dag var jeg ute å gikk en tur, herlig temp. med bare -5. Tett snøvær, men det gjør ingenting for en trimtur :). Men det har gått brøytebiler rundt om, noe som gjør det glatt.. Det resulterte i et fall, men jeg slo meg ikke. Så bare ut som en snømenn.. Hehe. Men nå, etter hvert, kjenner jeg litt vondt i kneet, skal tro om jeg fikk en vridning der? Jaja, jeg får se videre, det går nok over..


1 kommentar:

Greta sa...

Veldig kjekt å få det garnet ein har venta på lenge. Nok ein marius på deg da. Har ikkje strikka mariusmønster i år eg. Og det blir ikkje marius til det nye familiemedlemmet. Men det er da så mye anna som kan strikkes.
Kos deg med mariusen din vennen