søndag 7. april 2013

Søndag og sol!

For oss som priser sol og varme, våknet vi til nok en strålende dag. Det er rimelig kaldt på nettene, ned mot -10, men hva gjør vel det? Jeg er fint lite ute om natta.....

De siste 2 dagene har en kald sno kjentes godt. Men det er jo tidlig vår, og en god del snø igjen. Så det er vel ikke noe rart.

Mine dager er bedre nå, selv om stivheten varierer...slik er det jo i perioder, så jeg bare venter til det blir bedre :)
Koser meg ute med strikketøyet og kaffekoppen. Hører fuglene kvitrer, barn som leker....det er VÅR!
Herlig tid :)

Ja, det var den strikkingen....jeg holder på med det "lille sorte" jeg la ut bilde av. Det blir nok ei pute av det,men sliter med å lage meg et mønster som passer. Slik er det når man bare starter, fordi hodet sier det...hehe..
Tegner og teller, og tror det blir rett...men såå stemmer det ikke alikevel.....
Tror jeg ender med å ta litt av Setesdalmønster, og kanskje litt annet. Bilde kommer snart....

Ha en fin søndag alle sammen!



Ingen kommentarer: