tirsdag 28. mai 2013

Hei og hopp!

Lovet i går, et innlegg om konfirmasjon nr.2 fra lørdag, og her kommer det :)

Min kusine, som nettopp ble farmor, hadde konfirmant. Veronika er ei flott jente, og vi koste oss i hennes selskap også.
Gaven fra meg, var Mariusgenser. Hun har ønsket seg det lenge,men hadde ingen til å strikke for seg. Og da var det jo en gylden mulighet å gi henne i gave. Og gjett hvem som strålte da hun pakket opp?? Jeg spurte om hun trodde den passet?....og svaret var, ja det gjør den, jeg skal bruke den uansett!!

Det ble lys grå, hvit og lilla. Hyggelig med en liten vri, uten de tradisjonelle fargene. Denne har jeg strikket i smug, derfor er den ikke nevnt her tidligere. Det er jo fort gjort at noen smugtitter....

Her er en av de kjempegode kakene!



 I dag har jeg brukt en del tid på montering av genser, festet massevis av tråder, og gjort ferdig ting som har ligget på vent. Og Mariusgenseren har vært årsaken......Det får du se mer til i morra!
Ha en fortsatt fin tirsdag :)

10 kommentarer:

Bundingen sa...

Dette er Mariusgenser nr 2 jeg leser om i dag som er konfirmasjonsgave! Så gøy! Nydelige farger! Klart denne blir brukt. Får nesten håpe på noen kalde dager....

Klem fra Ingunn

Ruths datter sa...

For en flott gave da. Mariusen ble hun nok glad for. Fine farger du har valgt.
Klem

Mitt lille roterom sa...

En artig vri til konfirmasjonsgave!
Super idé, og særlig når du visste at hun ønsket seg mariusgenser ;)
Spent på å se hva du har liggende på vent!
Klem!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
så fin Marius genser, ja, det var nok en flott gave til konfirmanten! Fine farger!

Det var så artig med kjøttkvernen og garnet i headeren din - virkelig kreativt!

Klem Cathrine :-)

Lisbeth sa...

Nydelig :)
Klart konfirmanten blir fornøyd med en slik flott gave!

marianne sa...

Ingunn: Ja, det er et par tilfeller jeg vet om også, som skulle være konfirmasjonsgaver. Morro at de vil ha det :) Klem til deg.

marianne sa...

Ruths datter: Ja, hun ble veldig glad. Fargene passet fint til henne også :) Klem til deg.

marianne sa...

Ann Elisabeth:Takk for det :)Ja, det ble midt i blinken dette. Klem til deg.

marianne sa...

Cathrine: Heisann du! Takk for det :) Ja, hun ble veldig glad, og da er det morro å gi en slik også.

Hehe...den kjøttkvernen fant jeg på nettet et sted...Morro å ha litt forskjellig, tenkte å bytte header,men husker ikke hva jeg gjorde...hihi.
Klem til deg :)

marianne sa...

Lithe: Tusen takk for det :) Ja, hun ble veldig glad. Morro å bruke tid på å strikke også da. Det andre jeg strikket, ble lagt til side så lenge...men det går bra :)