torsdag 20. juni 2013

Heisann!

Her kommer jeg, med en hilsen til deg! Ble sagt at på mandag, kom bilder og mer...men det ble jo ikke, for mye som skjer....
Det er jo blitt onsdag, og torsdag er nær, da er det på tide å skrive litt her!

Først en stor gratulasjon til Greta på  http://gretashobby.blogg.no/ . Hun har blitt bestemor igjen, til en liten prins :) Tipper hun koser seg masse i disse dager :)
Dessuten har hun en flott sving på pinnene, ta turen innom å se på den koselige bloggen hennes!!

Ja, så var det her igjen da....Sist helg var jeg på musikkstevne, sammen med ca.550 andre musikere. Skal si det var liv, både dag og natt...hehe... Med et strålende vær, mange venner man traff igjen, og massevis av flott korpsmusikk, koste jeg meg fra vi kom og til vi dro.

Men det ble ikke så godt i etterkant....Brukte et par dager på å komme " i rett modus"  igjen.....Men pytt, det går jo bra :)

Her ser dere den siste puta jeg har strikket, brukte opp noe superwash-garn, som sannsynlig er rester fra en Marius en gang...så da fortsatte jeg med samme mønster.



Tenker å strikke et par puter til også, har funnet bl.a. hvitt og brunt garn. Får se om jeg lager noe mønster, eller finner noe fristende.
Det blir uansett noe som jeg tenker å ha med på salget i juli.

I morra skal jeg passe Aron igjen, og da blir det masse bestemor-kos. Gleder meg veldig, han er en herlig gutt....og vet hvordan han skal sjarmere både små og store :)

Vel, da håper jeg dere har det bra, og nyter sommeren. Vi "snakkes!"

1 kommentar:

Bundingen sa...

Kjempefin pute! Kos deg med barnebarnet! Det gjør jeg.

Ha en strålende dag! Her skinner sola, og det er straks klart for trilletur.

Klem fra Ingunn