tirsdag 8. oktober 2013

Koser meg i høstværet.....og strikker :)

Her har vi hatt så nydelig vær i lang tid nå,men det er dager innimellom som starter med tett tåke. Det er mange år siden vi har hatt en så flott høst. Herlig med en varm sommer også, det gjør at vinteren ikke er så grusom å starte på.
Og kroppen min har det også mye bedre :)) Regn og vind liker den ikke.....

Her er en Marius i str.M ferdig. Den ble overlevert i dag, og passet perfekt. Så eieren tok på seg genseren, og forsvant ut....Glad og fornøyd. Da er det morro å strikke bestillinger:-)


Og så må jeg vise dere noen flotte bilder fra fjellet, ikke langt fra der vi har hytte.




 Kan dere skjønne at vi trives i fjellet? Vi kan se rett over myra der, til hytta vår. Og fra hjemme bruker vi en drøy halvtime, så er vi der....Herlig!

Ønsker dere en flott dag videre, og må si mange tusen takk for alle hyggelige kommentarer jeg får. Jeg blir så glad for det :)

4 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Å så mye fint du har laget!! De hjertevottene var nydelig. Og heldig er Aron som har en bestemor som er så driftig med strikkepinnene :)
Ønsker deg fortsatt nydelige høstdager!
Klem

Lisbeth sa...

Alltid stas når produktene vi strikker passer :) Genseren var flott, liker Marius veldig godt.
Vi har også bare en halvtimes tid til hytta, det er helt perfekt :)

marianne sa...

Ann Elisabeth: Takker og neier pent :) Det er så morro å strikke til han, og en avveksling fra de store prosjektene.
Jeg likte vottene veldig godt, og mønsteret er så enkelt,man slipper å konsentrere seg hvert minutt.
Fin uke ønskes deg også :) Klem

marianne sa...

Lithe: Takk for hyggelig hilsen :) Ja, det er ekstra morro å strikke også, når alt passer og mottaker er så fornøyd.
Jeg liker også Marius godt,samt at denne modellen er enkel å strikke. Fint lite montering, passer meg perfekt :)
Ha ei fortsatt fin uke!