fredag 15. november 2013

Hei!

I dag er jeg litt på nett igjen. Har ingen gode dager for tiden, men det ordner seg etter hvert... Alle ledd og det meste annet, protesterer på alt jeg prøver å gjøre.. Men, som sagt, det går seg snart til :)
Så var det en annen sak. Jeg skulle sy adventkalender nå, og satte meg ned med den ferdigkjøpte pakka. For i neste øyeblikk oppdage at selve mønsteret ikke  er med... Noe så ergerlig, da... Sendte en mail dit jeg kjøpte det, så får vi se hva som skjer. Her ser dere bilde:


6 kommentarer:

Janes hobbykrok sa...

Aiai, håper det ordner seg. Utrolig flott kalender i alle fall. Følger med på fortsettelsen

marianne sa...

Ja, jeg liker den veldig godt. Men den blir ikke klar nå, så jeg satser på neste år :)

Sunniva sa...

Spent på forstettelsen då eg jobba i butikk sjøl. Fått noko svar?

God helg!
Helsing Sunniva

marianne sa...

Jada, mønsteret kom etter 2 dager, så det var raskt ekspedert . Og jeg ble veldig glad :)
God helg til deg også!

Sunniva sa...

So kjekt :-) Kos deg med broderinga!

marianne sa...

Javisst,alltid kjekt med slike forretninger som sender det man mangler :)