tirsdag 14. januar 2014

Bure er ferdig :)

Så er Bure ferdig, og de ble str.42. Strikket i Sandnes Alpakka strømpegarn, pinne 3. Jeg er spent på kvaliteten/slitestyrken på sokkene i dette garnet, og venter tilbakemeldinger fra de som fikk til jul :)


 I dag er temperaturen steget til -16, og det er lett snøvær. Helt greit,for nå er det fullt mulig å være ute litt mer enn en tur til postkassa.
Jeg gikk til korpsøvelse i går, for bilen min synes det var for kaldt.....Og jeg er nok enig med den, det var KALDT å gå også,med en isende sno som gjør det værre....Men jeg stod det over, og koste meg godt da jeg kom hjem i varmen igjen :)
Ha en fortsatt fin tirsdag, jeg skal bare strikke og kose meg resten av dagen :)

2 kommentarer:

Lijesto sa...

Takk takk :)
Har vel kanskje heller ikke vært helt flink til å bruke den, men prøver :P prøve å få ett par innlegg i uken i allefall :p

Ja, jeg har prøvd den appen, men må vel prøve på nytt siden det er lenge siden :)

marianne sa...

Bare hyggelig :)
Jeg har den appen som heter Blogger. Funker perfekt, og jeg kommer rett inn :)