mandag 13. januar 2014

Mandag, splittkaldt og uke 3.

Jammen er vi allerede i uke 3! Synes da ikke det er lenge siden vi hadde juleforberedelser.....Og når vi ser på datoen, er vi jo straks halvveis i januar også. Merker at dagen blir lysere nå, en halvtime gjør monn :)
Her fyres det i det meste som kan fyres i. Solen skinner og det er et flott vintervær, men -25.5 hos meg nå, og hos noen i området på -32, er ikke like koselig.

Jeg har tenkt meg ut å gå en tur, godt innpakket. Vet at det blir veldig friskt,men samtidig godt å komme inn igjen.
Senere i dag, skal jeg bare strikke og kose meg inne. Har korpsøvelse i kveld, og håper bilen vil bli med på en liten tur :)
 Dette flotte bildet, er tatt på fjellet i helga.

Og her er besviset på mange blå grader på morgenen.

6 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Ja, nå er det kaldt rundt oss.. Her var det -22 idag, men har gått opp litt nå og er "kun" -14.

Da er det godt å fyre i ovn og kose seg med strikking ;)

Nydelig bilde fra fjellet du viser idag :)

Klem!

Lisbeth sa...

Ups, det er kaldt det!! Her er det bare seks kalde, men stiv kuling ute gjør vel sitt til at det er kaldere. Jeg fyrer og koser meg med strikketøyet :)

Lisbeths Verden sa...

Brrrr, det så kaldt ut ja :) Ha en fin uke, klem fra Beth

marianne sa...

Ann Elisabeth: ja, det er mer enn kaldt nok.. Bare -20 i kveld, med lett snøvær.

marianne sa...

Lisbeth: ja, det skal jeg si deg... Den isende trekken fra nord, gjør det nesten værre...Godt å kose seg inne :)

marianne sa...

Lisbeths verden: ja, vi har jo vært så bortskjemte med plussgrader, så vi blir ekstra følsomme nå.. Ha en fin uke du også :)