fredag 28. mars 2014

Siste nytt og snart helg!

Her kommer det jeg har hatt på pinnene i det siste, det tok litt tid før jeg ble ferdig til å blogge dem,men bedre sent enn aldri....
Den siste tiden har jeg vært litt opptatt, og derfor ikke mye på nett. Men siden det har vært å være litt til nytte, er det helt greit :)

Sokkene til Aron har han bestilt selv, de skulle være blååå....Så da ble det slik, hadde 2 nøster av den lyseste og ett av det mørke. Litt av mønsteret er fra Stjernegutt-mønsteret til Bitta. Resten er fra eget hode.


 For en stund siden fikk jeg forespørsel om jeg hadde noe som kunne gis til et lotteri. Og da strikket jeg disse sokkene, og håper ei lita jenter vinner dem.  Garnet er rester av Silja, og mønsteret er eget hode....Str. ble ca.26.


 Og det siste ferdigstilte paret, er en bestilling. De er strikket i Mellanraggi, et kjempegodt garn. Tror jammen jeg må hamstre litt av det etter hvert....
Turkis er en vakker farge, spesielt etter en mørk vinter. Da liker jeg farger som vises....


 Da gjenstår det å ønske dere ei riktig god helg! Håper solen skinner,slik som her, våren er herlig :)
Selv skal jeg på seminar med korpset i helga, det korpset jeg reiser til Tyskland med. Så vi blir ca.45 stk. Gleder meg veeeldig......


4 kommentarer:

LivM sa...

Her var det mange nydelige sokkepar. Ja det er greit med sokker til basarer og gaver, så jeg passer på å ha et lite lager!

Janes hobbykrok sa...

Sååå mye du har rukket. Jeg blir inspirert. Kanskje jeg skulle strikke et sokkepar også. Ha ei fin uke.

marianne sa...

LivM: Tusen takk!
Ja, sokker er veldig kjekt å ha på lager :)

marianne sa...

Jane: Tusen takk!
Jeg har bestandig flere ting på gang, og i perioder blir jo ting ferdig samtidig.
Men så har jeg perioder hvor flere ting mangler trådfest også...hehehe

Strikke sokker du, det er utrolig morro :) :)